A unes poques hores de la presa de possessió de Barack Obama.se´m acut donar-li la benvinguda i desitjar-li tot el coratge i la inspiraci´´o del món : la necessitarà simplement per no defraudar als centenars de milions de persones d´aquest món que tenim esperança de que les coses rutllin millor i que la primera potència del món - de moment- faci una política més decent que la del seu predecessor.
Per cert... No ho puc evitar! Anirà J. Mª Aznar a Washington demà?
Ho dubto. Bé no em vull enrollar. Això més que res ha estat una refelxió curta per donar-li la benvinguda al nou president americà.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada